Առաջադրանքներ դասարանում և տանը կատարելու համար
1.Գրի՛ր տասը այնպիսի բառեր, որոնց մեջ հնչյունների և տառերի քանակները չհամապատասխանեն:
ողորկ — 5տառ, 6հնչյուն:
արև — 3տառ, 4հնչյուն
եղևնի — 5տառ, 6հնչյուն
սև — 2տառ, 3հնչյուն
որդի — 4տառ, 5հնչյուն
ոզնի — 4տառ, 5հնչյուն
ելակ — 4տառ, 5հնչյուն
երկաթ — 5տառ, 6հնչյուն
տերև — 4տառ, 5հնչյուն
երթ — 3տառ, 4հնչյուն
2.Գրի՛ր տասը այնպիսի բառեր, որոնց գրությունն ու արտասանությունը տարբերվեն:
ռադիո, եղբայր, ճանապարհ, օդ, օդապարուկ, աղջիկ, երգ, երգահան, տասը, համակարգ:
3.Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:
Ա.Համարձակ, բարձունք, վերադարձ, վարձատրել, հարցուփորձ, հարձակում, մրցույթ:
Բ. Դեղձ, դաղձ, դեղձանիկ, բաղձանք, օձանման, ատաղձագործ:
4. Որտեղ անհրաժեշտ է, ը գրի՛ր (ը-ի ուղղագրությունը տես այստեղ)
Անակնկալ, անըմբռնելի, օրըստօրե, ակնթարթ, անընդմեջ, լուսնկա, մթնկա, համընդհանուր, մերթընդմերթ, անընթեռնելի, ակնհայտ, անընդհատ, անհյուրընկալ, սրընթաց:c
5. Կետերի փոխարեն դ, տ, կամ թ գրի՛ր (ուղղագրությունը տես այստեղ)
Ընթացք, ընդարձակ, անընդհատ, ընդմիջել, ընդհանուր, ընդամենը, ընթանալ, ընտելանալ, ակնթարթ, անդադար, ընթերցել, ընդառաջ, անընթեռնելի:
6. Կետերի փոխարեն գրի՛ր մ կամ ն (ուղղագրությունը տես այստեղ):
Անբնական, ամբիոն, ամբողջ, ամպամած, անպայման, զամբյուղ, անբասիր, ամփոփել, անփոփոխ, անպետք, ամբարել, ամբարտավան:
7. Գտի՛ր տրված բառերի հոմանիշները.
Ագահ-անկուշտ
ադամաթուզ-բանան
ադամ-
ալոջ-ուլ
ահ-վախ
աղերսանք-պաղատանք
աղոթատուն-եկեղեցի
անամոթ-աներես
ընչացք-բեղ
ընկղմել-սուզել
8. Գտի՛ր տրված բառերի հականիշները.
Թախիծ-ուրախություն
թանկ-էժան
ազատ-անազատ
ամոթխած-ամաչկոտ
անիծել-օրհնել
աշխատասեր-անբան
արդար-մեղավոր
բարակ-հաստ
բարեկամ-անծանոթ
գագաթ-ստորոտ
գեղանի-տգեղ
9. Տրված նույնանուն բառերով կազմի՛ր նախադասություններ.
Բազուկ, զատիկ, փող