Հունիսյան նախագիծ. Մաթեմատիկա

Նախագծի նկարագրությունը

Սովորողները արդեն ծանոթ են նշված ծրագրին, պետք է կարողանան մուտք գործել այդ հարթակ, վերհիշեն կոորդինատային համակարգ թեման, կարողանան կոորդինատային համակարգի վրա կառուցել կետեր, ընտրել գործիք, որի միջոցով հնրավոր լինի առաջացած կետերը միացնել իրար, և տեսնել առաջացած պատկերը:

ա) (0; 4), (−2; 2), (3; 2), (−3; 2), (2; −2), (0; 4): Ահա գաղտնի նկարը՝
Capture

բ) (2; 3), (−2; 3), (−2; 5), (3; 5), (5; 3), (2; 3), (2; −5), (0; −5), (0; 3): Եկրորդ գաղտնի նկարը՝
Capture2

գ) (0; −4), (0; 0), (3; 3), (6; 0), (6; −4), (0; −4), (6; 0), (0; 0), (6; −4): Երորրդ պատկերը՝
Capture3(դռան դիրքը ընտրել եմ ես)

Շատ հեշտ և արագ կառուցեցի այս երեք «Գաղտնի պատկերները», GeoGebraծրագրի օգնությամբ: Կոորդինատները առաջարկել է իմ ուսուցիչը:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s