Գործնական աշխատանք լեզվից. 22. 02. 2021

1. Գործողություն ցույց տվող հետևյալ բառերից կազմել գոյականներ:
Օրինակ՝ լուծել-լուծում…

Լուծել-լուծում
աշխատել-աշխատանք
հաղթել-հաղթանակ
կառուցել-կառույց
թարգմանել-թարգմանություն
գրել-գրիչ
նկարել-նկար
պատկերել-պատկեր

2. Հետևյալ հոլովված բառերը խմբավորել՝ ըստ հոլովների. օրվա, շարք, այգուց, դրվագում, մայրիկին, երգով, կյանքի, մարդուց, քաղաքում, աթոռին, ընկերոջ, ուրախությամբ, ծաղկեփունջ, փողոցում, սարին, գրքից, շղթա, նավով:

Ուղղական՝ շղթա, շարք, ծաղկեփունջ
Սեռական՝ կյանքի, օրվա
Տրական՝ աթոռին, սարին, մայրիկին
Հայցական՝ ընկերոջ,
Բացառական՝ այգուց, մարդուց, գրքից
Գործիական՝ երգով, նավով
Ներգոյական՝ դրվագում, քաղաքում

3. ա. Տրված նախադասություններից ընդգծել ածականները, որոշել տեսակը:
բ. Բացատրել, թե ինչ ածանցներով են կազմվել:
գ. Յուրաքանչյուր ածանցով կազմել նոր ածական:

Օրինակ՝

ա. դրախտային՝ հարաբերական ածական
բ. կազմվել է ային ածանցով
գ. օրինակներ՝ դաշտային, անտառային, տնային, հեքիաթային

Հակինթե(հարաբերական) վարդերի և դրախտային ծաղիկների բույրը ծովացել էր այնտեղ և մարմարյա(հարաբերական) պարիսպներից դուրս:
Ճերմակ(հարաբերական) հագած աղջկա բոցեղեն(հարաբերական) աչքերը գրավել էին ասպետի սիրտը:
Մայիսյան մի խաղաղ ու թովիչ երեկո էր. քաղաքի հեռավոր տներից ժպտուն աչքերի պես փայլփլում էին ճրագները, մեղմ հովը բերում էր ուրախ ու հաճելի ձայներ, սիրո երգեր ու բարձր քրքիջ:

4. Տրված բառակապակցությունների իմաստն արտահայտել հոմանիշ ածանցավոր ածականներով:
Օրինակ՝ հմայք ունեցող- հմայիչ…

Հմայք ունեցող-հմայիչ
ճաշակ չունեցող-անճաշակ
գույնը կորցրած-անգույն
բախտ ունեցող-բախտավոր
տաղանդ ունեցող-տաղանդավոր
երկու գլուխ ունեցող-երկգլխանի
ոսկուց պատրաստված-ոսկե
պողպատից պատրաստված-պողպատե
զորություն ունեցող-զորեղ
պոչը կտրած-պոչատ

5.      
ա. Տառերով գրել 1, 3, 8, 19, 31, 95 թվականները:
բ. Կազմել դրանց դասական ու բաշխական ձևերը:
Օրինակ՝
ա. 4- չորս,
բ. դասական՝ չորրորդ, բաշխական՝ չորսական /կամ չորս-չորս/:
ա. 1-մեկ
բ. դասական՝ առաջին, բաշխական՝ մեկական կամ մեկ-մեկ
ա. 3-երեք
բ. դասական՝ երրորդ, բաշխական՝ երեքական կամ երեք-երեք
ա. 8-ութ
բ. դասական՝ ութերորդ, բաշխական՝ ութերորդ կամ ութ-ութ
ա. 19-տասնինը
բ. տասնինըերորդ, տասնիննական կամ տասնինը-տասնինը
ա. 31-երեսունմեկ
բ. երեսուներորդ, երեսունմեկական կամ երեսունմեկ-երեսունմեկ
 

6. Փակագծերում տրված դերանուններից ընդգծել ճիշտ տարբերակը:

Ամառները նա մեկ ամսով գնում է գյուղ՝ (իր, իրեն) պապերի ծննդավայրը:
(Ինչպե՜ս, ինչպիսի՜) բարի կին է նա:
(Ամեն ոք, ոչ ոք) մի հավաստի խոսք չէր ասում:
Չգիտեր՝ (ինչու, ինչու համար) հայտնվեց այդտեղ:

7. Նախորդ վարժությունից դուրս հանել դերանունները և որոշել տեսակը:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s